zondag, september 30, 2007

Nieuwe schets op Art Noevoo (Challenge # 49-50)

Sinds vrijdag staat de nieuwe schets op de blog van Art Noevoo, en hij is weer ontzettend leuk geworden, al zeg ik het zelf. Zo leuk zelfs dat ik er twee voorbeelden mee gemaakt heb!

Deze layout gaat over een wandeling die we in Oberstdorf gemaakt hebben tijdens het Hemelvaartweekend van 2006. Wel veel restjes gebruikt, maar komt niet in aanmerking voor de challenge, want ik heb nieuwe Basic Grey stickers en een nieuw kleur cardstock gebruikt...

Deze layout telt wel mee voor de Use Up Your Stash challenge, en meteen is dit layout nummer 50! Mijn doelstelling was om er 50 te maken, maar ik heb nog zo veel materiaal liggen, dat ik toch zal gaan voor de 100! Tussendoor maak ik wel layouts hoor met mijn nieuwe spullen, maar dat telt dus niet mee voor deze challenge.
Ik heb papier gebruikt dat ik al een tijdje had liggen, rond "home sweet home", en ook nog een restje met de groene strepen van op Eurocrop. De sleutelstempel lag al eeuwen in mijn kast, en nu voor de eerste keer gebruikt!

En ik denk dat ik de vorige layout op basis van de schets ook niet getoond heb, ze stond wel al een tijdje op de Art Noevoo site. Ik zal er moeten aan denken ze hier ook meteen te tonen, anders vergeet ik dat gewoon weer... Deze komt helaas ook niet in aanmerking voor de challenge, want ik heb mijn nieuwe alfabetstempels uit Amerika gebruikt! Tja, een mens kan geen alfabetten genoeg hebben zeg ik altijd!!! (ben namelijk alfabetverslaafd...)

3 opmerkingen:

Essie zei

Hi, je lo's zien er weer geweldig uit. Wat zielig voor je konijntje. Het lijkt me heel onplezierig om met zo'n tandjes te moeten leven. Onze bunnies hebben er gelukkig geen last van. Ze knagen en knabbelen aan echt alles (ook hun ren en hok) Liefs, es

Familie Kubben zei

Mooie LO's Vicky!! Ziet er weer prachtig uit.

Veerle zei

Mooie LO's! En super dat je nu naar de 100 LO's gaat ipv 50!! :-)