zaterdag, september 15, 2007

Two Little Toots

Zo, ik heb het lang voor mezelf moeten houden, maar nu heb ik eindelijk het bewijs in handen. Eén van mijn organisatie-tips is (weliswaar zonder naamsvermelding, maar kom) gepubliceerd in Scrapbook Retailer, een magazine voor scrapbookwinkeleigenaars (wat een leuk scrabble-woord!).
Op de blog van Making Memories was er een oproepje voor tips, en zo had ik een aantal zaken ingestuurd. Mensen die af en toe een workshop bij me komen volgen, zullen mijn plastic bakjes met de foam stamps wel herkennen! Toch wel een beetje fier dat ik in een Amerikaans tijdschrift sta!
Enne, ik kan bijna ook met zekerheid zeggen dat ik de enige scrapbookwinkel ben waarvan het logo verwerkt is in scrapbookpapier. Hoe kan dat nou, hoor ik je al denken? Wel, toen de vertegenwoordigster van Creamotion me in augustus een bezoekje bracht om de nieuwste collecties te tonen, vertelde ze me dat ze een huisdierenreeks uithadden, en dat op het knaagdierenvel hetzelfde konijn te zien is dat ik als logo gebruik. Hoe tof is dat??? Nu nog zo'n vel in het echt zien te bemachtigen!
Bovendien kwam ik tijdens het surfen zowaar reclame tegen voor het citatenboekje die ik geschreven heb. Zoveel roem op één dag, een beetje teveel van het goede :-)


2 opmerkingen:

Chantal van de Kant zei

Wat goed zeg, je wordt nog een keer een beroemde Belg.
Ik hou het papier wel even in de gaten voor jou, mijn winkelier koopt heel veel Creamotion.

Groetjes
Chantal

Essie zei

Ben erg benieuwd naar het papier. Enne... wat het boekje betreft, dat staat al enige tijd in mijn kast hoor. Nooit geweten dat het van jou was. Wouw. Liefs, es