zaterdag, september 22, 2007

Avondje paintball

Het was weer een lekker druk weekend, want vrijdag zijn we ook nog gaan paintballen als verrassingsfeest voor een collega van Wim. We hadden dat nog nooit gedaan, maar het was ontzettend tof om te doen! Helaas kon ik dus niet fotograferen tijdens het spel, anders had ik nu waarschijnlijk een oranje camera. We werden in 2 teams verdeeld, ik zat in een andere dan Wim, maar dat heeft uiteraard ook zijn charme, kon ik hem eindelijk eens vermoorden :-)

We kregen elk een kleur overall, maar natuurlijk hadden ze er geen die groot genoeg was voor Wim, en bovendien scheurde zijn broek nog op de koop toe! En dan luisteren naar de marshall om te weten hoe alles werkte.

Na de uitleg mochten we een masker nemen en onze munitie gaan nemen. Wim en ik waren als laatste, en hadden helaas niet zoveel bolletjes meer. Zien we er niet gevaarlijk uit?


En toen werden we elk naar ons kamp gebracht, van waaruit we elkaar moesten gaan opzoeken en doden. In het begin was ik niet zo aanvallend, ik had iemand gezien en die ook dood gekregen, maar werd even later zelf geraakt omdat mijn munitie op was, en dan moet je terug naar binnen...
Daarna volgden nog 2 spelletjes en kreeg wat munitie van de andere, en dit was veel spectaculairder, want nu weet je tenminste hoe het gaat. Het 2de spelletje was met een medic, een dokter die je kon komen genezen als je geraakt werd, en ik was niet geraakt. Zelfs Eric uit zijn kot kunnen lokken, zodat iemand anders hem kon raken. En bij de laatste partij moest je terug naar je kamp als je dood was. Ik zat in het doolhof toen Wim me op 3m afstand doodschoot, terwijl dat je normaal gezien op 10m afstand moet staan om te schieten. Maar daarna was het tijd voor revenche en heb hem, en ook nog een tweetal anderen kunnen afschieten. Dat was zeker een ontzettend leuke ervaring, en voor herhaling vatbaar!

Geen opmerkingen: