zaterdag, september 01, 2007

Een RAK... zomaar

Op meer en meer sites zijn er mensen die zomaar leuke dingen weggeven ofte een RAK (Random Act of Kindness) Dat was ook het geval op de blog van Esther om zo ook andere mensen gelukkig te maken...

I will send a gift (something handmade or something bought) to 3 random people who leave a comment on my blog!! The only thing you have to do in return is "pay it forward" by making the same promise on your blog.

Dus, dit betekent dat ik een cadeautje zal sturen naar 3 mensen die een commentaar laten op dit berichtje. Enige voorwaarde is dat je dus ook beloofd om dit op je blog te doen. Laat maar van je horen!!!

4 opmerkingen:

Vanessa zei

wat een goed idee, ik doe mee!!!

Caroline van Scrap2be zei

!aqsss sw xw wqbn wqbnqvqvvfghhghjhnnbwbnvb (is door Nienke getypt, hoor!)

Hoikes dus,

Ik doe ook mee :-)

Groetjes,

Caroline

Plufke zei

Goh, vind dit nu ook eens een leuk idee... ik wil ook meedoen, alleen vertrek ik morgen voor 3 weekjes op reis, maar na mijn reisje kan dit alsnog geregeld worden.

Groetjes
Veerle/Plufke

saffiertje zei

Leuk hoor vindt het echt een leuk idee! Zal het op mijn blog zetten.