zondag, september 02, 2007

Scrapmarathon (Challenge # 39 - 42)

Tja, wat doet een mens als manlief een hele dag gaan voetballen is, en dus 's morgens vroeg al weg is, vlug naar huis komt om te eten om dan in te springen in een toernooitje? Strijken? Dweilen? Afwassen? Nee, hoewel het misschien wel een keer nodig zou zijn.

Ik organiseer gewoon een scrapmarathon voor mezelf. Lekker aan de grote tafel in de living, en scrappen maar. Ik had me voorgenomen het album van Tanzania af te werken, en het is me bijna gelukt, op 5 layouts na... Voornaamste reden is dat ik bij heel wat layouts teksten heb geschreven, en dus ook de historische achtergrond en zo moest opzoeken op het internet, en daar is dus ook veel tijd in gekropen. Maar niet getreurd, ik ben ontzettend blij met het resultaat, ik had lekker veel inspiratie en dit is het resultaat:


Deze layout lag al héél lang klaar, maar ik had nooit zin om
alles op te kleven en de tekst erbij te schrijven, maar vandaag dus wel.
Olduvai = use up your stash #39


Deze layout was ook al langer klaar, alleen had ik nog geen goed lettertype gevonden
voor de titel (één van de nieuwe van all time favourite Basic Grey),
en heb ik er ook nog een tekstje bij geschreven. Wel gemat met restjes,
maar het telt niet mee voor de challenge omdat ik ook nieuw materiaal gebruikt heb...


Ook restje papier met streepjes, Basic Grey is ook van de nieuwe reeks.
Ik heb ook mijn stempels uit Amerika voor het eerst gebruikt (grote letters en pootje).


Ik had deze foto's al zoveel keer in mijn handen gehad, maar ik had nooit inspiratie.
Tot vandaag, ik wist meteen welk papier en stickers ik wou gebruiken, uit mijn grote voorraad.
Sea = use up your stash #40


Ook voor deze layout in de voorraad gedoken voor papier en stickers.
Stone Town doors = use up your stash #41


En voor deze layout ook géén nieuwe dingen gebruikt, dus weer eentje bij voor de challenge.
Ik zit bijna aan mijn doel van 50, maar ik vermoed dat ik gewoon door zal gaan!
Dark past = use up your stash #42

3 opmerkingen:

Essie zei

Wouw, geweldige LO's. Ze zien er weer uit om door een ringetje te halen. O ja, bedankt voor je reactie op mijn pay it forward. Aangezien er maar 4 mensen gereageerd hebben, heb ik besloten naar iedereen iets te sturen. Wil je jou adres doorgeven op info@scrapmania.nl? Liefs, es

Familie Kubben zei

Mooie LO's Vicky!!! Je hebt prachtig papier gebruikt en de designs vind ik ook erg mooi. Proficiat met je RAK en een knuffel voor die schattige Speedy :)

Anoniem zei

Leuke lo's, lekker grote foto's om de aandacht op te focussen.