zaterdag, september 08, 2007

Nieuwe Art Noevoo challenge (Challenge # 43-44)

Kennen jullie de site/blog van Art Noevoo al? Een heel team van Belgische scrappers probeert het scrappen van de grond te krijgen in België. Het begint zo stilaan aan populariteit te winnen, dus laat ons hopen dat het ook zo HOT wordt als bij onze noorderburen.
Zelf zit ik ook in het designteam van Art Noevoo, wat dus inhoudt dat ik regelmatig voorbeelden maak voor hun blog. Om de twee dagen wordt er nieuwe informatie gegeven, zoals leuke kooptips, scrapbooktips, challenges, schetsen, interviews... Kortom, the place to be voor elke (Belgische) scrapbooker!!!
De vorige zaterdagchallenge ging over strips, maar ik had helaas geen tijd om een voorbeeld klaar te krijgen bij de lancering van deze challenge... Vandaag wou ik toch nog een voorbeeldje maken, en dit is het geworden:
Een layout zonder foto's zowaar, en volledig gemaakt met restjes gevonden in mijn uitpuilende restjesdoos. De figuren van Jommeke en zijn vrienden komen uit de reclamefolder van de Carrefour van vorige week of zo. Op de layout zijn nog 2 gedichten te vinden die in 1990 gepubliceerd zijn in de Jommekeskrant... Mijn allereerste publicaties dus.

De volgende challenge gaat over toerisme, en dan vooral de leuke plekjes in ons eigen land. Ik heb een paar foto's gebruikt die ik genomen heb toen we in Brussel waren met overnachting op de Grote Markt, met uiteraard een prachtig zicht. Ik heb altijd al een zwak gehad voor marktpleinen met gotische gebouwen (zoals Brugge...) vandaar dus de keuze voor deze foto's. En ook deze layout is gemaakt met allemaal restjes, dus de beide layouts voor de challenge van AN telt ook mee voor de Use up your stash Challenge. De 50 komt in zicht...


Vergeet dus zeker niet een kijkje te nemen op de Art Noevoo blog en neem ook deel aan de challenge, want je kan een leuk prijsje winnen!!!
Bovendien ben je ook welkom op het ART NOEVOO FORUM, the place to be als je wil kletsen met de andere Belgische scrappers!!!

Geen opmerkingen: