zaterdag, september 01, 2007

Héél véél nieuwe layouts - o.a. use up your stash # 27-38

Ik heb zowel voor als na de vakantie weer heel wat gescrapt, in feite er meer voor dan de laatste week, maar kom... Het was de bedoeling het album van Tanzania af te hebben voor we op reis gingen naar Alaska, maar dat is me helaas niet gelukt. Ik ben zelfs al begonnen met de layouts van Praag. Maar ja, een mens moet eens variëren, ik was de dieren van op safari een beetje beu, en ook met het blauw van Zanzibar kon ik niet altijd inspiratie vinden. Maar ik ben besloten om er zo snel mogelijk nog werk van te maken, zodat ik het eindelijk kan afronden. En dan volgt weer een moeilijke klus: het bestellen en uitzoeken van de foto's van Alaska. Ik kan je verzekeren dat het niet makkelijk zal worden: zo'n 1800 foto's van mezelf, en dan nog even kijken bij de anderen van de groep wat leuk zou zijn of foto's waar ik zelf een keertje opsta.
Ik ga jullie niet langer in spanning laten, hier zijn de layouts, jullie hebben lang genoeg moeten wachten voor jullie weer werk van mij te zien kregen!

SAFARI

Oudere stickers gebruikt en het gele papier zijn restjes...


Het streepjespapier van de zebra layout was een restje,
alsook de bruine cardstock van de neushoorn.
De Jolees had ik ook al een tijdje liggen, maar wel speciaal voor we op safari gingen gekocht.
Little Zebra = use up your stash #27


Layout met weinig papier, aangezien geen papier onder de fotostrook zit.
Letters gemaakt met de Cricut (Jasmine font)
The Lion King = use up your stash #28+29


Veel stof, en dat deed me denken aan het liedje van Queen.
De layout van de jeep gaat over de vele mankementen die het beestje had...

ZANZIBAR

Had me al langer voorgenomen om eens te stempelen op layouts en
om foto's in strookjes te snijden, bij deze is dat dus gebeurd...
De journaling heb ik wel een paar keer in het klad geschreven
om uit te meten hoeveel plaats ik kon gebruiken.
Boottocht = use up your stash #30+31


Titelblad van Zanzibar, we hadden de naam in het zand geschreven.
Ook veel restjes gebruikt. Met de zeester is een lekker simpele geworden,
die ik vandaag nog even heb verder afgewerkt met zeesterstickers.
Zanzibar = use up your stash #32


Ook weer gestempeld, ditmaal met de Clear stamps van Autumn leaves,
die hebben prachtige swirls! De krullen zijn ook nog geëmbosd.


Dit vind ik zelf een van de betere pagina's, over de Spice Tour die we gedaan hebben.
In kleine letters staat erbij wat het is.


Typische markt, ook weer restjes opgebruikt.
Zanzibar = use up your stash #33-34


Layout op basis van een schets die ik getekend heb.
Ze staat ook op de Art Noevoo blog.
Ook weer restjes opgebruikt, en leuke 7Gypsies stickers.
Zanzibar = use up your stash #35-36

PRAAG


Op de eerste pagina een vierkant stuk papier gebruikt die ik uit een andere layout gesneden had, kwestie van spaarzaam te zijn. En ooit komen die restjes dus wel een keer van pas! Ook bij de metro-layout is dat het geval!
Flying = use up your stash #37
Openbaar vervoer = use up your stash #38


De reeks van Creamotion met hun papier vol swirls vind ik prachtig,
maar ik vind het zonde om er foto's te gaan opkleven,
omdat je dan die mooie krullen niet meer ziet.
Dus heb ik het maar eens op een andere manier geprobeerd...

Ik heb er ook telkens onder gezet welke layouts door kunnen gaan voor de Us up your stash challenge, omdat ze volledig gemaakt zijn met materialen die ik al een tijdje liggen heb.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw Vicky!! Ik vind ze prachtig!!! Helemaal jouw stijl.. super!! Ik kom trouwens waarschijnlijk op zondag met een vriendin naar de scrapbookdag. Ik krijg morgen bevestiging of ze meegaat, dus hoop dat er dan nog plaatsen over zijn! :-) Heb er al zin in!

sollie zei

Je LO's zijn gewoonweg schitterend. Ik krijg helemaal zin om te scrappen. Moet wel eerst nog m'n lessen even bekijken voor morgen.
Veel plezier op de eerste schooldag hé.
groetjes Isolde

Wezz zei

Mooie LOs weer Vicky!!
Ben ook weer in de "scrap-mood" gekomen de laatste week, dus... ;-))
Wat is die "use your stash" challenge eigenlijk? Kan je mij iets meer info laten weten? Ben nl wel zeker dat ik dat ook kan, met wat ik hier al verzameld heb aan scrapspullen... hihi...
Toch leuk als het einde van een boek van een geweldige reis eraan komt hé! Kan je lekker nagenieten en een volgende reis beginnen scrappen!
Groetjes, Hilde

Familie Kubben zei

WOW Vicky, wat een mooie LO's!! En hoe snel scrap jij :)
Ik vind ze erg mooi geworden en de foto;s zijn heel herkenbaar ;) Ik kan hier mooi inspiratie op doen! veel liefs en een knuffel voor Speedy van Gizmo!