zaterdag, september 08, 2007

Nieuwe layouts (again...) (Challenge # 45-48)

Zo, deze week toch weer wat kunnen scrappen, ondanks de drukte van de eerste schoolweek... En opnieuw gaan zoeken in mijn uitpuilende collectie privé-scrapbookpapier, want daar draait de challenge tenslotte om: om je voorraad een beetje te verminderen. Ik moet zeggen dat het me aardig lukt om enkel de "oudere" spullen te gebruiken, maar alleen zie ik de berg niet afnemen. Maar ja, ik ben al altijd een verzamelaar geweest, en met scrapbookmateriaal is het niet anders...


Layout 45-46 gaat over de hondjes in het hotel. Ik heb redelijk wat gestempeld deze keer, en ook nog wat stickers van de Rusty Pickle workshop van 2 edities van SAG geleden.
Ik vond ze zo lief, en daarom verdienen ze ook een dubbele pagina!


Gisteren was het de workshop van een uittrekboekje, en ik had besloten om er een groter exemplaar van te maken. Ik had nogal veel foto's van de opera die we in Praag bezocht hadden, dus ideaal om de foto's op die manier te verwerken, zodat er toch niet te veel pagina's aan besteedt moeten worden. Ik vind het altijd ook fantastisch om tijdens mijn eigen workshops mee aan de slag te gaan, zeker als het om layouts gaat! Zo gaat het weer een beetje vooruit natuurlijk. Hieronder nog een paar foto's van het open boekje.

3 opmerkingen:

sollie zei

En weeral zo'n mooie LO's. Die LO met het uitschuifboekje vind ik super. Ideaal voor veel foto's.
groetjes Isolde

Anoniem zei

Wauw, vooral die van de opera is heel erg mooi!!

niekolken zei

wauw!!dat vind ik nu echt mooi zie!je operaboekje is prachtig!!!!