zaterdag, oktober 13, 2012

Mount Cook

Ondanks verschrikkelijke koppijn en lichamelijke vermoeidheid (zit er nochtans de laatste dagen voor mijn doen écht vroeg in), heb ik zin om creatief bezig te zijn.  Sinds gisteren heb ik de scrapvibe weer te pakken, en dan moet je ervan profiteren!!! Op een 10-tal minuutjes heb ik deze layout in elkaar gestoken.  Ik heb gewoon wat vellen papier uitgezocht die bij de foto's pasten (achtergrond van Echo Park en het ander papier is van Basic Grey) en na wat meten en snijden is dit het resultaat geworden!!!
Weer lekker clean & simple, zo heb ik het graag.  Voor de titel heb ik oude vierkante stickertjes gebruikt, en Mount Cook was van een stickervel over Nieuw-Zeeland.  Ik heb ook voor het eerst Washi-tape gebruikt, deze met reisstempels had ik zelf vorige week op Scraptastic gekocht.  Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.  En het is nog géén uur om in mijn bed te kruipen, dus ik doe lekker verder!!!

Geen opmerkingen: