zondag, oktober 14, 2012

De kaartjesfabriek (again)

Jullie herinneren jullie misschien nog mijn eerste probeersels met de PanPastels eind september.  We zijn een goeie 14 dagen verder, en ik ben er ondertussen al goed verslaafd aan... Vandaag had ik een creatief dagje met mijn ma. Het was eerst de bedoeling om nog een Copic cursus te volgen, maar door omstandigheden kon die niet doorgaan, dus hadden we maar bij mij thuis afgesproken om te knutselen.
Dit waren dus de "kaartjes" van eind september.
En daar ben ik vandaag verder mee gegaan om er echte kaarten van te maken!!!  De bloemetjes zijn nog van de beginnerscursus Copics, waar ik altijd meekleur met de leerlingen, en deze uitgesneden bloemetjes waren perfect van kleur hierbij!!! In het midden zit een brad, de bloem is met foamtape opgekleefd.  Ik heb een tekststempeltje gebruikt, en dan uitgeponst.
Dit is dan een iets andere versie geworden.  Ook de beterschapskaarten vind ik lekker simpel maar stijlvol en mooi!!!

Ook van de andere probeersels heb ik deze kaartjes gemaakt. Op sommige moet nog een tekstje komen.

En verder nog een paar kerstkaarten gemaakt, het zijn modelletjes geworden voor een collega waarvoor ik er een aantal moet maken, en dan kan ze beslissen welke ze het mooist vindt.  Het derde kan ik helaas nog niet tonen, omdat het ook zal dienen voor de kaartjeschallenge (CKC) van december...  Deze kaartjes zijn ook met de PanPastels gemaakt, en dan met blauwe tinten erop verwerkt.  De sneeuwman is met copics in gekleurd.

Ziezo, dat zijn al 27 van de 32 kaartjes van vandaag LOL.  De andere volgen morgen nog, de trouwkaart moeten jullie nog tegoed houden tot het einde van de maand, die was ook op bestelling, maar ik wil die pas tonen nadat de trouwdatum gepasseerd is. En dan ook al eentje voor de challenge van oktober, kwestie dat ik een beetje vooruit werk op het schema, dan moet alles niet last-minute gebeuren...

2 opmerkingen:

Katie zei

Wat mooi. Vrees dat je ons met het virus zal besmetten!!

Anoniem zei

heel mooi!
zoals je zegt simpel en stijlvol, meer hoeft het niet altijd te zijn

groetjes
Tine