maandag, september 10, 2012

Winnaars Blog Hop

Ziezo, de eerste Creanijn Blog Hop zit er helemaal op... Hopelijk heeft iedereen genoten van de voorbeeldjes van het Creanijn Design Team en hebben jullie massaal op de blogberichtjes gereageerd!!!

Dit zijn de winnaars geworden, gekozen door de onschuldige hand of de random.org site
* CREANIJN BLOG (Schoffie stempeltje) voor Annelies
* DAPHNE (Prima Flowers) voor Marjan
* VEERLE (Distress stain Dusty Concord) voor Bieke
* ROOS (Creatable Kerstboom) voor Veerle (Scrappy2)

En de hoofdprijs, een leuke Fiskarspons is voor...

Van harte gefeliciteerd allemaal!!! Je kan je prijsje komen ophalen in de Creanijn Shop, als het opgestuurd moet worden, gelieve me even te contacteren op creanijn @ gmail.com


4 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

aah woepie de poepie!! De eerste keer dat ik iets win wat hobbymateriaal betreft. Ikke blij :p

Marjan zei

Oh, wat leuk zeg !! Ik ben één van de winnaars.
Mijn mailtje is onderweg.

Groetjes, Marjan

jenny zei

Jammer voor mij maar mss een volgende keer meer geluk, van harte gefeliciteerd aan de winnaars

Scrapbookdoll zei

Joepie....wat een leuke verrassing ik ben er heel blij mee. Bedankt!
Marie-Anne