dinsdag, september 04, 2012

VOORBESTELLING Wild Rose Studio (deadline verlengd)


Wild Rose heeft net weer een aantal collecties uitgebracht met het oog op de feestdagen!
Dit zijn de nieuwste collecties:
* Tilly, een schattig zwart-wit hondje, onder andere met cadeautjes (ook bruikbaar voor verjaardagen)
* De succesvolle olifant Bella is er ook weer, ditmaal met kerstmuts
* De laatste stempeltjes die uitgebracht zijn van Annabelle
* Vergeet ook niet te kijken bij oudere collecties, zoals de superschattige Pickle the Pinguin!!! Daar heb ik vorig jaar ook wat kaartjes mee gemaakt, en ik blijf ze zo schattig vinden!!!

Je kan ze allemaal zien op hun website: http://www.wildrosestudio.co.uk/collections/whats-new

Als je deze stempels (of eventueel oudere) of papieren wil bestellen, dan kan dat! Voor ik ze bij de producent bestel, kun je nu al je setje reserveren voor 5.50€ i.p.v. 6€.
Daarna zullen wel een aantal van deze stempels in het assortiment van de Creanijn Shop komen, maar als je zeker een bepaalde stempel wil, wacht niet te lang om ze al voor te bestellen!!!

Stuur me gewoon een mailtje op creanijn @ gmail.com en vermeld de EXACTE titel zoals op de website.

De deadline voor deze bestellingen is 
19 september, zodat ik tegen het einde van die week de bestelling kan uitvoeren.