zaterdag, januari 28, 2012

Eindelijk eens aan de scrap...

Ik heb het even opgezocht, en de laatste layout die ik gepost heb, dateert al van begin deze maand, dus hoog tijd dat ik weer wat in actie schiet!  Nu ja, soms ontbreekt het me gewoon aan tijd, of zit ik (zoals velen waarschijnlijk) te veel voor mijn computer, dus ik moet er echt wel een gedacht van maken om te minderen met computeren! Ik "moest" sowieso nog scrappen, want ik had nog een opdracht voor een Secret Scrap Lift (die layout kan ik nog niet tonen, maar dat komt binnenkort wel!).  En ik had dan maar nog even de pagina afgewerkt voor het Marathon du Médoc-album van Wim (zie post van begin november). Alleen het titelblad was nog niet gescrapt, omdat ik de foto's daarvoor vergeten te bestellen was.  Dus heb ik dat ergens in november/december gedaan, en er eindelijk werk van gemaakt om te scrappen!!! Veel stelt het niet voor hoor, maar het is weer een begin!
En zo meteen nog wat opruimen en de laatste werkbeschrijving voor de Copic-dag maken, en dan hoop ik van deze middag toch nog wat te kunnen scrappen!!!

Geen opmerkingen: