dinsdag, november 01, 2011

Album af (of toch zo goed als!)

Tussen het scrappen van de grote reis-foto's (ik ben nog altijd verzeild in Nieuw-Zeeland, en het gaat niet echt vooruit de laatste tijd...) door, probeer ik toch ook eens wat andere dingen te scrappen, zoals de konijntjes. Maar deze keer iets geheel anders, namelijk foto's van de Marathon du Médoc in Pauillac nabij Bordeaux. Het is in feite een carnavals-marathon, want er wordt in feite verwacht dat je verkleed deelneemt. Dit jaar was het thema "dieren" en als je de foto's bekijkt, ga je wel zien dat het een zotte boel is. In dit album van 20 pagina's (ik moet alleen nog het titelblad doen, maar de foto had ik vergeten te bestellen...) heb ik zo'n 140 foto's verwerkt, en het is een van de weinige keren dat een activiteit (in dit geval begin september van dit jaar) zo snel gescrapt wordt!!! Ik was er al aan begonnen op het scrapweekend, en dan vorige week nog de laatste layoutjes in elkaar gestoken.

Zoals je zal kunnen zien, is het weer een eenvoudig album geworden op wit papier (doe ik altijd voor dergelijke mini-albums zoals ik ze noem) met stokoud papier van Making Memories, maar ook gecombineerd met het leuke dierenpapier van BoBunny. De titels zijn meestal stickers van Basic Grey en ook hier en daar wat stempels gebruikt.





















En dit is de laatste pagina met zijn "diploma" en Wim had ook gevraagd om zijn medaille in het album te verwerken. Het is nogal een dik zwaar ding, maar ik heb een zakje gemaakt zodat de medaille eventueel nog uitgehaald kan worden! En het titelblad moeten jullie dus nog even tegoed houden!!!

Geen opmerkingen: