woensdag, januari 18, 2012

COPIC: Donkerbruine beer

Deze week heb ik weer de schattige beer van Wild Rose Studio gekleurd, en ditmaal met donkerbruine kleuren: E59 - E57 - E25 en R20 voor de binnenkant van de oortjes.  En voor de aandachtige blogvolgers: dit zijn identiek dezelfde bruintinten die ik ook voor bruin haar gebruik!  Dus net als vorige week kun je de kleuren voor het haar ook wel gebruiken om een beertje in te kleuren.
Voor de donkerste partijen heb ik een paar laagjes over elkaar gedaan, het buikje is maar één of twee laagjes van de E25.
Volgende week ga ik nog een nieuwe versie van deze beer kleuren!

2 opmerkingen:

Margo zei

't Is inderdaad een schatje Vicky !
Liefs
Margo

jenny zei

Hey Vicky, het is ook mooi maar mijn voorkeur gaat naar het bleke beertje! Groetjes Jenny.