maandag, januari 09, 2012

Een lading babykaartjes

Ik "moest" vandaag weer aan de knutsel, want in de kerstvakantie is er een collega opa geworden en is er een andere collega bevallen.  En zoals je misschien al weet ben ik dus verantwoordelijk om daar kaartjes voor te maken.  Ik wou ze gisteren al maken, maar zat een beetje in een dipje en het was er niet van gekomen.  Dus ben ik in afwachting dat Wim thuiskwam, maar aan de knutsel gegaan. En dit zijn ze geworden:

Dit eerste kaartje is een keer helemaal anders qua kleuren, ik wou een kaartje zonder roze, dus heb ik geopteerd voor paars.  Het stempeltje is van Eline Pellinkhof, wat ik ontzettend graag gebruik voor dit type kaartjes.  Zeker nu ik kaartjes op gewoon formaat gemaakt heb, want dan is de plaats toch wel wat beperkt, en deze zijn ideaal qua grootte.  Het zijn al oudere van haar, maar ze blijven o zo schattig! Bloemen, lintje en papier uit mijn onnoemelijk grote stash! En zoals steeds personaliseer ik het kaartje met de naam van de baby.
COPIC KLEUREN:
Huid: E21 - E50 - E000 - R20
Kledij: V15 - V12 - V01 - C2
Schaduw: C5 - C3 - C2 - C1 - C0 - 0

Dit is wel een knalroze kaart geworden, maar het kan er wel mee door vind ik.  En de baby heeft een prachtige naam (stond ook op mijn lijstje van toffe babynamen), helaas is het een zware zwangerschap en bevalling geweest, en het baby'tje is zelf al geopereerd.  Dus hopelijk komt alles snel goed voor mijn collega en kan ze genieten van haar dochtertje.  Ook hier weer een stempeltje van Eline, en ook een borderpons van Fiskars gebruikt.
COPIC KLEUREN:
Huid: E21 - E50 - E000 - R20
Kledij: RV14 - RV13 - RV21 + witte gelpen voor de bolletjes
Schaduw: C3 - C2 - C1 - C0

En dit is dan het laatste kaartje, is in feite ook voor Féline, maar aangezien ik nu titularis ben in mijn collega haar plaats, heb ik dus ook een kaartje voorzien voor de kindjes van de klas. Ook hier een lintje op gebruikt en een borderpons. 
COPIC KLEUREN:
Huid: E21 - E50 - E000 - R20
Kledij: RV14 - Y11 - YR15
Ballon: YR16 - YR15 - YR07 - YR04

3 opmerkingen:

jenny zei

Hey Vicky, weeral drie mooie kaartjes, heb in de nabije toekomst ook een geboortekaartje nodig, zal deze zeker als voorbeeld naast mij leggen ivm inspiratie.
Groetjes Jenny.

Margo zei

Wat een schattige babykaartjes !
Liefs
Margo

Rose zei

Ze zijn weer super schattig!!!