zondag, januari 28, 2007

Thailand album eindelijk af

Zo, mijn doel vorig weekend was om tegen het einde van de week het album van Thailand af te hebben, en het is eindelijk zover. Of toch zo goed als, ik denk dat er nog één layout van een hotel ontbreekt bij nadere controle, en hier en daar nog wat tekst.
Maar het is dus eindelijk gelukt, anderhalf jaar na onze reis en 180 layouts verder...
Hier even een overzichtje van de laatste layouts!
En hopelijk kan ik snel aan de slag nu met Tanzania!!! En dat zal hopelijk sneller gaan, want ik heb waarschijnlijk een hoop minder foto's.

Dit is het titelblad van een excursie naar de zeekraters. De titel ontbreekt nog, die wil ik met mijn nieuwe Cricut-cardridge maken, maar die was vorige week nog niet mee met de levering...

Bij de onderstaande pagina's heb ik met vrij veel vergrotingen en panorama-foto's gewerkt. Als ik mijn foto's bestel, neem ik vaak van de mooiste foto's een groter exemplaar, maar het is pas wanneer ik begin te scrappen dat ik erover nadenk. Maar blijkbaar vond ik het van deze uitstap nodig om "breedbeeldfoto's" te gebruiken!

Veel kijkplezier alvast!








Geen opmerkingen: