zondag, januari 28, 2007

En nog meer konijntjes gescrapt!

Bij het opruimen kwam ik tot de ontdekking dat ik een paar weken terug konijnenfoto's had besteld om een project van op SAG, namelijk het cardboardboekje af te werken. Het was gegeven door één van mijn favorieten, namelijk Lance Anderson van Rusty Pickle.
En vanmiddag heb ik maar besloten om daar eindelijk werk van te maken.
Het is een boekje geworden met allerlei foto's van onze konijntjes die we nu op dit moment hebben!

De cover had ik al gemaakt, de letters deden me denken aan het logo van The Beatles, één van mijn favoriete bands. Het boekje is achteraan ook door Lance gesigneerd.

Het boekje zelf was zo goed als af, alleen de foto's ontbraken nog. Elk konijn heeft een dubbele pagina met één grote en een aantal kleine fotootjes, en uiteraard hun naam.



1 opmerking:

Familie Kubben zei

WOW! Wat een geweldig leuk mini album!! Ik heb nu pas je blog ontdekt en vind hem helemaal geweldig! Ik ben ook helemaal gek van konijnen (heb een konijn in de huiskamer, Gizmo) maar heb nog een konijnenscrappapier kunnen ontdekken :( Ik zal dus zeker je blog vaker bezoeken om ideetjes op te doen! Bedankt voor je comment! Hoe was Tanzania trouwens? We hebben plannen om hier van de zomer naar toe te gaan. Ben blij dat ik je heb kunnen inspireren met het Afrika album :)