woensdag, januari 31, 2007

Eindelijk is hij er!


Eindelijk is het langverwachte speciale nummer van 1001Scrapbookideeën rond Heritage foto's dan uitgekomen! Het was eerst gepland voor november, maar werd dan uitgesteld naar eind januari. Gisteren viel het tijdschrift alweer in de bus, met maar liefst 8 layouts van mijn hand. Voor mij was het een hele uitdaging om met oude foto's aan de slag te gaan, maar vond het zeker héél leuk om te doen.

Even wat sneak-previews voor de nieuwsgierigen. Het tijdschrift komt eerstdaags ook in mijn shop te staan!


2 opmerkingen:

Familie Kubben zei

Geweldig! Ik ben helemaal weg van oude fotos :) Leuk er zoveel lO's in het tijdschrift terug te vinden zijn, gefeliciteerd!!

sollie zei

Ik heb het tijdschrift al gezien in de winkel en er eventjes in gebladerd. Hele toffe LO's van jou. groetjes Isolde