maandag, januari 15, 2007

Eindelijk weer eens een berichtje!

Zo, het heeft inderdaad weer een hele tijd geduurd voor er weer wat beweging kwam op de blog. De grote reden is dus TIJDSGEBREK! Maar ja, dat zal iedereen wel kennen zeker!
En bovendien startte school weer vorige week, dus weer mijn dubbele full-time job!
In het weekend bleef er ook niet veel tijd over, want we zijn twee zaterdagen gaan winkelen.
Vorige week naar SKM geweest, voornamelijk voor Wim, omdat ze daar een afdeling hebben voor grote maten. En gelukkig heeft hij daar heel wat dingen gevonden. En toen we in de winkel kwamen, zag ik ook wat moois voor mij, maar Wim ging eerst voor. En nadat hij zijn keuze gemaakt had (maar liefst 8 pulls en T-shirts), was het mijn toer. Ik heb niet zoveel gekocht, een rok en dan nog een rok met bijpassend jasje, en ik had qua solden meer geluk, die van mij waren allemaal aan -50%! In feite is het wel een wonder dat ik rokken koop, want in feite draag ik dat niet zo vaak. Maar ik probeer mijn garderobe toch wat uit te breiden met wat typisch vrouwelijke kleding, dus rokken mogen dan ook niet ontbreken!
Na ons bezoekje aan SKM zijn we naar de Konijnenburcht gegaan, een konijnenopvang in Londerzeel, dat was maar op een kwartiertje rijden. Ik wou even van dichtbij zien hoe het er daar aan toe ging, en ik had uiteraard ook vanalles en nog wat mee voor de konijntjes die op zoek zijn naar een goede thuis. Een grote zak eten, hooi, stro, drinkflesjes en ook nog lege printercardridges en kapotte GSM's. Daar krijgt de opvang nog een kleine vergoeding voor, en dat is uiteraard wel leuk, want alle beetjes helpen.
Dit stond er op hun blog te lezen:

Ook willen we iedereen die ons in 2006 gesteund heeft met donatie-spullen
hartelijk bedanken. Ook deze week van het nieuwe jaar hebben we al zakken eten,
hooi, stro, inktpatronen en kapotte gsm's mogen ontvangen. Het doet ons
werkelijk plezier, want er blijkt echt nood te zijn aan opvang voor konijnen. De
spullen kunnen we allemaal héél goed gebruiken en de konijnen zijn er jullie
héél erg dankbaar voor!
Voor meer info verwijs ik je ook graag door naar hun website, want de konijntjes verdienen een goed leven. Helaas kon ik zelf geen konijntjes meer meenemen, maar ik probeer ze dan maar op een andere manier te steunen!
Als er nog mensen zijn die willen steunen door middel van oude inktpatronen of GSM's, je kan ze altijd bij mij afgeven, en dan zorg ik dat ze bij de konijntjes terecht komen!!!

2 opmerkingen:

Vanessa zei

ik ben eens gaan piepen naar hun site, wat een lieve diertjes allemaal.. zo erg dat ze geen thuis hebben...

Vanessa zei

deze moet je echt eens zien, als konijnenliefhebber: http://www.typepad.com/t/trackback/7526315