maandag, januari 15, 2007

Kars projecten

Ik ben bij diverse designteams van Kars, en ik had nog een paar projecten liggen die ik moest afwerken. Normaal gezien zouden ze eerstdaags ook op de ScrapbookHotSpot moeten verschijnen, en daar kun je ook de volledige werkbeschrijving lezen. Maar als jullie niet kunnen wachten, zijn ze hier alvast geplaatst!


Dit is een layout voor het stempelteam. Ditmaal heb ik gebruik gemaakt van de Provocraft rolstempels. Er zit ook weer (zoals je van mij gewoon bent zo stilaan zeker?) een interactief element in, namelijk een klein boekje met scharnieren.
Dit is een stappenplanlayout. Stappenplannen zijn steeds zonder foto's en er worden bepaalde technieken of materialen in verwerkt. Dit keer is het een winterlayout geworden.
Misschien dat het dit jaar niet zo bruikbaar zal zijn, met het weer dat we hebben!
En dit is tenslotte een layout voor het allerlei team. De border met pompoenen is gemaakt met chalk en een Crea Easy mal.

Geen opmerkingen: