zondag, januari 21, 2007

Full-time gescrapt!

Zo, ik heb het ganse weekend full-time gescrapt, met maar liefst 16 layouts als resultaat!
Heerlijk om eens lekker voor mezelf te scrappen en niet voor allerlei projecten. Zo gaat het natuurlijk snel vooruit! Maar ik wil er vaart in steken, want ik ben mijn Thailand een beetje beu, dat zal wel zeker na zo'n 165 layouts en anderhalf jaar na datum...
Dus ik wil dit zo snel mogelijk afwerken, ik moet nog één excursie doen, en dan kan ik eindelijk beginnen aan mijn Afrika-album!!! Sommige layouts waren in een mum van tijd klaar, andere duurden dan weer wat langer. Maar ik ben wel een rappe scrapper, eens ik mijn papier gekozen heb (dat duurt bij mij altijd het langst heb ik zo de indruk...) heb ik snel een idee in mijn hoofd, en dan is het een kwestie van uitwerken natuurlijk!

Dit was een layout van op de scrapbookdag die ik (eindelijk) eens afgewerkt heb. Alleen de tekst en bloemen moesten er nog op. Achter de grote foto zitten twee verschillende pockets, telkens met nog een heleboel extra foto's op kaartjes met tab.



Vier layouts nog van het jungle avontuur. Dat van de jeep is super simpel. De tweede was een Kars-project met de Provocraft rolstempels.Op de laatste pagina van de olifanten ben ik toch vrij fier, vind het een heel geslaagde pagina geworden!

Nog een paar foto's van in het hotel in Phuket. Tweede pagina is wel leuk, toch zeker qua foto's!

En nog meer zwembadfoto's!!!

Weer eens een pagina met héél véél foto's, soms neems een mens er zodanig veel dat je op den duur niet meer weet wat je ermee moet doen! Ik heb ook voor de eerste keer een foto laten doorlopen over twee pagina's. En voor de titel mijn leuk speeltje uitgehaald, de CRICUT!!!


Simpele pagina over een attractiepark in Phuket, vooral bekend om de show.

Paleis van de olifanten. Prachtig gebouw, maar het was moeilijk om passend papier te vinden. Zoals je misschien wel weet, werk ik graag "ton-sur-ton", dus alles moet een beetje in dezelfde kleurgroep blijven bij mij!

De eerste is ook weer super eenvoudig, de foto's spreken voor zich. Maar op de laatste ben ik echt wel superfier. Leuke compositie vond ik zelf, leuke Cricut letters, en de Prima bloemetjes maken het geheel af.

En zeg nu nog een keer dat snel scrappen niet kan! Ik ben alleszins van plan dit voorjaar nog een workshop te geven over snel scrappen, voor de mensen die niet veel tijd hebben, ofwel veel foto's! En de layouts zullen binnenkort ook weer in mijn album op de gewone website geplaatst worden. Hoog tijd dat ik daar weer eens een beetje aan werk.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Vikcy, Gewoonweg prachtig zijn je spreads. :-) Een lust voor het oog. :-) Groetjes en wie weet tot een volgende keer.... Vera

Anoniem zei

Vicky, sorry te snel geweest...:-s
(Is de eerste keer dat ik iets nalaat zo)..Een streeling voor het oog. ;-) dada

sollie zei

Waw, schitterend LO's.