maandag, januari 22, 2007

Dringend opvang gezocht!

De laatste dagen zijn verschrikkelijk veel konijntjes binnengebracht in de konijnenopvang DeKonijnenburcht. Hierdoor zijn ze genoodzaakt om een opname-stop in te voeren, omdat ze helemaal vol zitten. Maar helaas denk ik dat sommige mensen niet kunnen wachten om het konijntje daarheen te brengen, met misschien een nieuw Hazel-verhaal als resultaat... Zomaar ergens dumpen dus.
Dus ben je op zoek naar een leuk huisdier? Of wil je jouw konijntje thuis verwennen met een leuke partner voor Valentijn??? Neem dan even een kijkje op de site van de Konijnenburcht op http://www.dekonijnenburcht.tk/ en kijk welke konijntjes er allemaal beschikbaar zijn. Moest ik kunnen, nam ik er nog een hele reeks bij, maar ja, ik denk dat 6 konijntjes al genoeg werk is.
Hopelijk kunnen op deze manier ook weer konijntjes een nieuwe thuis vinden. Mocht je contact met ze opnemen, moet je ze maar de groetjes doen van mij!
Als je helaas geen konijntje(s) kan adopteren, kun je misschien steunen, door bijvoorbeeld oude inktpatronen van de printer of kapotte GSM's te verzamelen en aan mij (of rechtstreeks aan hen) te bezorgen. Hier krijgen ze nog een klein bedrag voor, die volledig ten goede komt aan de konijntjes! Of een financiële bijdrage mag ook altijd uiteraard.
Zo, ik alleen kan niet alle konijntjes helpen, maar alle beetjes helpen uiteraard!

Geen opmerkingen: