donderdag, juni 26, 2008

Nog een paar duikfoto's

Vorige maandag hadden we weer ons onderwatertoestel mee naar het zwembad om tijdens de duikles foto's te nemen. Vooral Wim dan van mij, hij heeft orders gekregen van me!
Adje weet ondertussen ook wat scrapbooken is, dus vond ze het niet erg dat er foto's genomen werden. Nu, we moesten weer de voorwaartse stap oefenen, maar dat was bij mij helemaal mislukt. ik bleef hangen aan de boord van het zwembad, met als gevolg dat mijn scheenbeen toch behoorlijk pijn deed. Bovendien bleek mijn trimvest niet goed te zitten, waardoor ik waarschijnlijk ook de duikfles tegen mijn achterhoofd gekregen heb, en dat doet nu nog steeds zeer... Maar eerst zoals gewoonlijk de bril kuisen met spuug. deze keer maar eerst vooraleer ik al mijn materiaal aanheb, want de vorige keer was ik dus gevallen, en dat is niet de bedoeling uiteraard!

Maar voor de rest ging alles prima! Dankzij een Sinutabje had ik geen oorpijn meer tijdens het afdalen, en heb ik zowaar het laagste punt van het zwembad bereikt! Voor mij al een hele prestatie. En dan de verschillende oefeningen, en die verliepen ook vrij vlot, Adje zei ook dat het blijkbaar veel beter ging dan de andere keren. Zelfs het ledigen van mijn bril ging! Maar ja, ik had hier dan ook in bad geoefend. Het was de bedoeling om in het zwembad te gaan oefenen, maar die was niet open op de momenten dat ik kon, dus deed ik maar mijn best in bad... Alleen het volledig afnemen en weer opzetten van de bril lukte niet. We hopen op een volgende keer dan. Tijdens het zwemmen zag ik een paar flitsen onder water, dat was natuurlijk Wim die foto's aan het nemen was. Plots draaide Adje zich om, zwom naar Wim en nam de camera. Even dacht ik dat ze boos was, maar ze deed teken dat we samen moesten staan, zodat ze een foto van ons samen kon nemen! Maar met flits trekken in het zwembad is niet zo interessant, er zweven daar massaal veel kleine dingen (en ik wil niet weten wat het is!) in rond, en met de flits zie je dat des te beter, dus zonder flits was het stukken beter.
En die wil ik jullie dus niet onthouden natuurlijk!



Deze foto's ga ik dus gebruiken voor de vervolgpagina op de layout met de schets van Daphné.

9 opmerkingen:

Atelier Ullizee zei

Ik vind deze foto's wel indrukwekkend , hoor.
Deze duiklessen horen die ook bij de voorbereidingen van jullie lange reis?
Groetjes

pruts zei

oh das tof die onderwaterfoto's !!!!

sollie zei

Ik heb ook veel problemen gehad met het afnemen en terug opzetten van m'n bril. Op m'n examen heb ik het zelfs niet gedaan. Ik heb hem alleen bovenop m'n hoofd gezet ipv van helemaal af te nemen.
groetjes Isolde

pruts zei

vicky, je hebt een award gewonnen !!!!!
op mijn blog vind je meer info. proficiat !!!

sollie zei

Oeps, 'k zie dat je ook al bij iemand anders die award gewonnen hebt. Ik had je ook geselecteerd. Kom maar eens kijken op m'n blog.
groetjes Isolde

virginie zei

Dat zijn pas originele foto's, heel leuk. Ik heb ondertussen ook je LO gezien op de blog van Daphné. Heel mooi.
Je krijgt van mij een award voor je blog, je kan alles bekijken op mijn blog. Groetjes.

ScrapMartine zei

En ook van mij krijg je award!
Kijk maar snel op mijn bloje.

Grts,
Martine

Anoniem zei

wat ik zocht, bedankt

Anoniem zei

Hoi iedereen,

Ik heb creanijn.blogspot.com gevonden via Google.
Deze site ziet er goed en leuk uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke programmas heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog kaal uit. :(

Bedankt

Liefs vanuit A'dam
Willy