vrijdag, juni 13, 2008

Weer een lading layoutjes! (Challenge # 75-86)

Het is lang geleden, dus hoog tijd dat ik jullie weer eens bestook met een aantal layouts!
Ik ben druk bezig met die van Rusland, waardoor die van Alaska een beetje achterblijft. Maar ja, ik heb de planning voor Rusland volledig goed, dus daar kan ik goed aan doorwerken.


Linkerpagina met random foto's van ons bezoekje aan de omwalde stad, de rechterkant toont een heleboel kerken die samen op één plein staan. Layout had ik op de scrapbookdag gemaakt. Enne, je raad het nooit! Deze keer géén Basic Grey stickers, maar wel een ander merk!


Foto's van dezelfde dag als bij de vorige layout, hier hebben we het lokale Bokrijk bezocht. De houten huisjes zijn fantastisch om te zien, en hier heb ik alleen de mooiste foto's uitgezocht. (anders kon ik vermoedelijk nog een spread of 2 maken...) En ook hier weer niet de traditionele BG stickers! (wel zelfde als vorige layout!) En restjes uitgezocht!


En dit is dan de binnenkant van de huisjes! Ook weer lekker simpel gehouden verder! Het interieur was dat ook. En ook weer geen volledig blad gebruikt, maar stukken uit de restjesbak. Als dat niet goedkoop scrappen is!


En nog een layout van Sint-Petersburg, vooral de foto van de spiraaltrap en de foto rechtsonder ben ik heel tevreden over. En ditmaal eens een niet-traditioneel kleur gebruikt voor de layout! Buiten de cirkel (wat ook eens BG is, was lang geleden dat ik dat nog een keer uitgehaald heb) is het papier allemaal restjes.


En dan nog eentje van het wilderniskamp in Alaska. De titel is een die-cut die ik via internet besteld had, maar past hier dus perfect bij! Voor deze layout heb ik ook weer voornamelijk restjes gebruikt als stroken.


En over deze ben ik ook heel tevreden, vooral het restje papier van Rouge de Charange komt goed uit zo. Ook weer lekker veel foto's verwerkt op deze pagina, zoals het hoort! Voor de gelegenheid toch nog een keertje BG-stickers, en ook nog een paar rubons rond natuur. En geloof het of niet, ook hier weer alleen maar restjes en uiteraard nieuwe cardstock als achtergrond!

En dat betekent dat de challengeteller weer een beetje verder komt te staan, namelijk op 86. Maar er liggen nog meer layouts klaar beneden hoor, maar dat zal voor een andere keer zijn denk ik!

1 opmerking:

Caroline van Scrap2be zei

Ik vind die met die cirkels erg leuk!