woensdag, juni 25, 2008

Wedstrijdlayout (Challenge # 1)

Ziezo, vanavond weer eens een layoutje gemaakt van scratch, dat was lang geleden! Meestal werk ik de pagina's van de layoutworkshops af, maar dat was dus nu niet het geval.
Zoals je wellicht wel weet, ben ik gek van schetsen, en dan niet alleen de mijne. Toen Daphné vorige week vertelde dat ze ook eens een schets getekend had, was ik uiteraard razend benieuwd!
En toen ik de schets zag, wist ik meteen wat het zou worden! Ik had namelijk van de vorige duik maar één foto, dus die kon perfect op deze pagina. Er komt wel nog een tweede pagina naast hoor, met de andere foto's van de duik van afgelopen maandag (die ik overigens nog niet getoond heb besef ik nu).

Dit is het geworden! De bloemetjes hebben plaats geruimd voor kleine geponste cirkeltjes uit restjes papier en zo rond de cirkel gekleefd. Verder voor de titel de Cricut gebruikt met cartridge Stone Script, de journaling is geschreven op een blaadje van Making Memories en verder nog stempels van Pink Paisley voor de tekst en de ticketjes van Autumn Leaves. Op het laatst heb ik er nog een lintje aan toegevoegd, en faux stitching toegepast op de stroken papier, zodat deze layout ook kon meedoen voor de challenge van Dreamgirls. Het thema voor de challenge is "de eerste keer" van iets, dus perfect voor deze layout!
En meteen zijn we weer begonnen voor een nieuwe Use up your Stash Challenge, want buiten cardstock heb ik geen nieuw papier gebruikt, maar allemaal opgevist uit de restjesdoos!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

die is mooi,ik hoop dat je ermee wint!!ik duim voor jou!!groetjes,niekolken

daphné zei

hei Vicky,
wat leuk dat je een lo hebt gemaakt met mijn schets. Hmmm, dat wordt een hele moeilijke keus voor mij, het zijn allemaal zo'n mooie lo's. Denk dat ik er toch maar helpertjes bij zal halen (de onschuldige kinderhand en zo)
Wat leuk dat je ook meedoet aan de challenge van dreamgirls, ik vond het zo'n leuke challenge.
groetjes
Daphné

Glenda T. zei

Good for you!! Thanks for playing along with us!