donderdag, juni 12, 2008

Paar projectjes van op SAG

Bij deze wil ik jullie al even een paar van mijn creaties van afgelopen weekend tonen: naakte layouts, dus ze komen ooit wel een keer met foto's voorbij!


Deze is van de Making Memories workshop Noteworthy. Maar het was teveel roze en teveel tags naar mijn zin, dus ik heb het maar een beetje aangepast, en dit is het geworden.


Ook de workshop van Vicki Boutin, Heartfelt Memories, was me iets te roze en te eenvoudig, dus heb ik ook lekker mijn ding gedaan, en er een spread van gemaakt voor de konijntjes... Ik vind dat het altijd beter is om er iets van te maken dat je kan gebruiken, dan dat het daar eeuwen in de kast blijft verstoffen.


Dit waren de 3 layouts van de schitterende Scenic Route workshop. Vooral het idee van de bloemetjes vind ik wel leuk. En ik was helemaal niet te stoppen 's avonds, want tijdens de cropavond heb ik maar nog liefst 6 dubbele pagina's gemaakt! Mijn doos met naakte layouts begint serieus uit te puilen, dus het is hoog tijd dat ik weer een beetje scrap!


Geen opmerkingen: