maandag, juni 23, 2008

Wezen croppen bij Anja

Na de marathon zaten we pas héél laat in ons bedje. Dus op zaterdag uitgeslapen, en nog wat in huis gewerkt, want 's middags en 's avonds had Anja een crop voorzien bij haar thuis in Aalst. En ik wou graag van de partij zijn, dus ben ik maar vroeg doorgegaan, want ik wou 's avonds niet te lang blijven omdat ik toen al voelde mijn bedje nog nodig te hebben. En we hebben weer heel wat plezier gehad. Mijn layouts zijn nog niet helemaal af, ze wachten nog op de finishing touch, maar die zal ik wel gauw genoeg kunnen showen denk ik!
Maar het was dus ontzettend gezellig, en hier dus even een impressie van de aanwezigen:

Els alias Pruts.
Oei, ik heb met verf gekliederd!
Queen of leuke letters en technieken toch wel!
En gastvrouw Anja die was al babydoekjes aan het testen voor haar toekomstige spruit.
Amai, ik wist niet dat die zooooooooo lang waren!

En Inge ofte Nicnacske was ook overgeconcentreerd op hare layout met een schitterende foto van haar ouders toen zij nog in de buik zat. Je moet maar even op haar blog kijken voor het eindresultaat!
Typisch voor haar zijn de één-foto-layouts waar Els zich mischien toch nog aan gaat wagen... (maar in feite al gedaan heeft met vergrotingen van Brendje, maar allé!)
Ingrid, een vriendin van Anja was er ook, alleen kende ze niets van scrapbooken, maar na een middagje vakjargon kan ze ook al aardig meepraten. En Anja was aan het neuzen in de uitgebreide stempelcollectie van Els die ze voor de gelegenheid mee verhuisd had!
Na het scrappen was het tijd voor een portie frieten, en nadien konden we allemaal de baby zien schoppen in Sindhu's buik!


En toen ik naar huis ging, en in Anja's straat achterom keek, zag ik massaal veel luchtballonnen in de lucht, en besloot om daar deze leuke foto van te nemen!



2 opmerkingen:

Inge zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Leuke foto's van een leuke dag!!