vrijdag, april 06, 2007

Sneak peek van "Officially nr 7"

Jaja, de liefde voor onze nieuwe aanwinst zit diep hoor!
Ik heb gisteren zowaar zijn eerste layout gemaakt. Ik kan het geheel jammer genoeg niet laten zien, omdat ik het als project gemaakt heb voor het tijdschrift 1001Scrapbookideeën, maar ik laat jullie toch al even proeven van de layout. En ik heb zelfs roze gebruikt! Een kleur wat ik dus normaal gezien nauwelijks gebruik, maar ik vind het wel passen bij het roze van zijn bakje. In combinatie met het donkerbruin komt het heel goed uit, en bovendien heb ik een paar "hot items" uit het scrappen gecombineerd: chipboard, doodlen en bloemen!

2 opmerkingen:

sollie zei

Ziet er alleszins heel tof uit. Wanneer komt het boekje weer in de winkel?
groetjes Isolde

Anoniem zei

Hej Vicky, ziet er al heel mooi uit! roze en bruin is een mooie combi vind ik! Heb ik gebruikt voor de trouw-layouts van m'n schoonouders!
Doodlen wil ik ook eens gaan proberen!
groetjes!!
PS die bloemen op mijn felle kleuren-LO heb ik gekocht bij AVA, er ligt nu een heleboel ivm lente en pasen!