woensdag, april 18, 2007

Dinsdag = knuffeldag

Tja, inderdaad, sinds Speedy er is, is de dinsdag omgedoopt tot knuffeldag. Wel, in feite meer knuffelavond omdat ik de hele dag gaan werken ben, maar tijdens Peking Express wordt dat ruimschoots goedgemaakt!
Hij is zooooooo lief, komt gewoon bij me springen in bed, en dan komt hij gewoon dicht tegen me aan liggen of geeft hij likjes. En dan "smijt" hij zichzelf echt om zo languit te liggen. Als konijnen zo liggen, betekent dat dat ze echt heel gelukkig en tevreden zijn. En zo ligt hij dus altijd bij mij, bij het "smijten" is hij zelfs twee keer bijna uit bed gevallen!
Speedy is echt een superlief konijn, en kan echt niet meer zonder hem! Een paar foto's om even te illustreren hoe lief de nieuwe man in mijn leven ( )wel is!




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Amai, dat ziet er inderdaad wel een echte knuffelaar uit! Zalig hoor met zo'n lief konijntje in huis!!

Familie Kubben zei

Wow! Wat een schatje die Speedy! Hou hem maar in ere Vickey ;) Genieten he, als de konijnen zo lang uit bij je liggen... Gizmo is dus echt een keer van de bank gevallen omdat hij zich zo smeet, oeps! :))

Essie zei

Geweldige foto's. Geweldig konijn. Die twee van ons beginnen ook al aardig te knuffelen. Love, es.