maandag, april 23, 2007

Nieuwe layout

Pff, was me dat een drukke en hectische week vorige week! Druk op school en met de voorbereidingen van de opendeurdag en de tentoonstelling van Rood dat we organiseerden. Het verslagje met foto's van de tentoonstelling houden jullie nog even van me tegoed!
Ik liep al langer met dit concept in mijn hoofd, maar door gebrek aan tijd was het er niet van gekomen. Op de site van de Dutch Dares liep de challenge om de titel van een lied te gebruiken, en ik wist dat deze foto perfect paste bij het enige nummer van de Stones wat ik graag hoor (ben namelijk een Beatles-fan...) En toen het donderdag er nog niet van gekomen was, moest ik er wel eindelijk aan beginnen, aangezien de vrijdag de tentoonstelling klaargezet werd! Hihi, ik ben wel iemand die onder druk last minute alles in orde moet brengen, maar kom. Dit is het geworden. De foto is niet perfect, maar ik zorg wel binnenkort voor een mooiere versie!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het echt een leuke en originele lo geworden!! :-)

Familie Kubben zei

Gave LO! Ik vind het helemaal geweldig hoe je die titel gebruik hebt! Mooi hoor

Essie zei

Leuke LO. Geweldig die rode deur!! Love, es.