woensdag, april 25, 2007

Site met schetsen

Ik hou ontzettend veel van schetsen, want dat is altijd handig als je eens zonder inspiratie zit. Nu, meestal neem ik er eentje bij de hand, maar draait het toch weer anders uit. Ik heb wel een aantal sites bij mijn favorieten staan, en onlangs heb ik deze site via Isolde ontdekt:

Er zitten ontzettend mooie schetsen bij, en ze staan gesorteerd per aantal foto's dat je erop kan gebruiken! Veel plezier alvast en hopelijk kunnen deze schetsen je inspireren!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb hem ook bij mijn favorieten staan! Ik vind het ook echt een aanrader, die site! Ik kan me ook nooit helemaal aan een sketch houden eigenlijk... maar als basis en inspiratie kan het soms wel eens handig zijn.

Essie zei

Bedankt voor de tip. Sketches zijn altijd handig om bij de hand te hebben. En de site ziet er geweldig uit. Lekker overzichtelijk.

sollie zei

'k vind het ook een heel toffe site.