maandag, april 23, 2007

Ali Edwards Kit

Een paar dagen geleden kreeg ik een mail van CK met reclame over nieuwe kits die ze maandelijks gaan verkopen. Nu, heel wat organisaties en winkels hebben al van die kits, maar meestal weet je dus niet wat je krijgt. Maar in dit geval was het heel anders! De kit van Ali ziet er schitterend uit, en ik hou wel van haar stijl en van haar handschrift. Ik ben meteen gevallen op de stempels die in de kit zitten. En nu dat de dollar zo laag staan, kon ik het toch niet laten liggen! Ik kijk er al naar uit om dit pakket te ontvangen, hopelijk moet ik niet te lang op mijn honger zitten. Het is weliswaar klein papier (6 inch als ik me niet vergis), maar dat kun je evengoed op een gewone layout gebruiken.

3 opmerkingen:

Familie Kubben zei

oei, dat ziet er geweldig uit! Ik vind de stijl van Ali ook erg mooi. Laat maar snel weten als je de kit ontvangen hebt, ben wel erg nieuwsgierig!

sollie zei

Ik vind ze ook schitterend. Hoeveel kost het om zo'n kit te bestellen en zijn de verzendkosten niet te hoog? groetjes Isolde

Essie zei

Wat een leuke kit. Om jaloers op te worden. Ben benieuwd naar de LO's die je ermee gaat maken. Love, es.