donderdag, april 05, 2007

My precious

Neenee, het gaat niet over Gollum of Lord of the Rings. Hoewel, tja, misschien ben ik wel "Lord of the rabbits" of zo.
Naar aanleiding van de Challenge op de blog van Esther/Scrapmania (zie post van 23 maart) heb ik een layout gemaakt. Je moest namelijk over je dierbaar huisdier scrappen. Aangezien dat bij mij wat moeilijk is om er ééntje uit te kiezen, heb ik maar gekozen voor het konijn der konijnen Stampertje. Dit zal de laatste pagina worden in haar albumpje...

Eindelijk weer eens een layout hoor ik jullie al denken! Die groene bloemen onder de foto is vilt,gevonden bij Kruidvat en/of Blokker voor weinig geld. Wie weet ook voor jou een goede tip om te halen?

2 opmerkingen:

Familie Kubben zei

Mooie LO Vickey!! Ik moet nog aan de slag gaan voor de challenge! Het zal ook zeker over een konijn gaan hihi Speedy, wat een ontzettend geweldige konijn!!

Anoniem zei

Hej Vicky, mooie lo!! Dat vilt heb ik ook -in verschillende kleuren- gekocht bij Blokker een tijdje geleden. Grappig :-)
Veerle