dinsdag, februari 21, 2012

Sfeerbeelden Copic Dag

Afgelopen weekend heb ik voor de eerste keer Copic workshops georganiseerd, zowel op zaterdag als zondag.  Na het volgen van mijn opleiding bij Diny, wil ik zoveel mogelijk mensen warm maken om in te kleuren met Copics en hen leren hoe je dat het best van allemaal doet. Ik heb behoorlijk wat tijd gestoken in de voorbereiding uiteraard, zoals het maken van de goodiebags voor de deelnemers van de ganse dag.
Uiteraard had ik ook gezorgd dat de Copic display goed gevuld zat, zodat de deelnemers voldoende keuze zouden hebben qua kleuren. 
Iedereen was ruim op tijd, een teken dat iedereen er héél véél zin in had. Na wat kennismaking en gebabbel, was het hoog tijd om te beginnen met de basis van de Copics: de kleurenleer. Daarna pakten we de koe bij de horens en leerde ik een paar technieken om te kleuren.
Tussen de uitleg door, hadden de deelnemers ook tijd om hun Copic Kleurenboek verder aan te vullen en te kleuren.  De staaltjes cardstock werden ingekleefd, en een paar combinaties gezocht die erbij pasten.  Ook combinaties voor haarkleur, huidskleur, bloemen ... konden aangevuld worden.


Mijn ma is ook het ganse weekend komen helpen, iedereen voorzien van drank, klaarmaken van de broodjeslunch, helpen met stempelafdrukjes klaarmaken en te helpen met de Cuttlebug.

De laatste workshop was het maken van een schattig kaartje, die je gisteren al hebt kunnen zien.

En dit zijn foto's van de zondag, zelfde concept maar andere mensen! En zoals je ziet, ook hier is iedereen geconcentreerd bezig!


In de namiddag was er ook tijd voor een stukje zelfgebakken cake in de vorm van een konijn en op zondag had Tessy zelfs een prachtige én megalekkere taart voorzien, speciaal voor de gelegenheid gemaakt!
Ziezo, dat was het dan! Wie meer foto's wil zien, kan kijken op mijn Facebookpagina van de Creanijn Shop op http://www.facebook.com/pages/Creanijn-Scrapbook-Shop/281718036560
En ik kan je nu al verklappen dat er al weer plannen zijn om nog voor de zomer een vervolg te organiseren, maar daar zal je op tijd en stond wel wat over vernemen via de blog!!!

1 opmerking:

Rose zei

Laat het maar zeker weten.......