dinsdag, februari 07, 2012

Nog een keer wat knutsels op mijn blog!

Ik ben gisteren nog in de rapte aan de slag geweest om een paar "dringende" kaartjes te maken voor op school.  Ik heb het momenteel zo druk ook op school met vergaderingen en het mee helpen organiseren van een paar zaken, dat het knutselen er helaas wat door achteruit geschoven wordt.  Maar omdat ik het maken van de kaartjes door tijdgebrek telkens verschoven had, was het wel een keer hoog tijd om er werk van te maken.  Het zijn zeker geen hoogstaande kaartjes, maar de reacties waren alvast weer heel positief, dus ben ik al blij.  Ik weet dat ze zeker door de ontvangers goed onthaald worden.
Dit is er eentje voor een collega die geopereerd is aan zijn knieën, dus vond ik deze Milton er perfect bij passen.  Het papier zijn gewoon wat restjes uit mijn grote restjesdoos.  En uiteraard ook mijn eigen stempels gebruikt!!!
En het tweede is weer een babykaartje, een van de zovele van de laatste tijd!  Nu is de babyboom wel ongeveer gedaan op school. Ik had voor deze eerst het streepjespapier gekozen en op basis van de kleuren het jongetje ingekleurd. 
Misschien hou ik er aan dit initiatief op school zelfs nog klanten aan over, want een collega had al interesse om haar kerstkaarten door mij te laten maken! En had ze het vroeger geweten, mocht ik ook al wat maken voor hun huwelijksverjaardag.  Dat belooft!

3 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leukerdjes!
Liefs
Margo

Rose zei

Beertje ziet er echt ziekjes uit!!!
en het baby kaartje is echt een leukertje!!!

Isabelle zei

Hi Vicky,
Ik heb echt bewondering voor jou stijl, heel eenvoudig en toch Altijd Zoooo mooi echt wel. Ik denk dat ik het soms te ver zoek. echt tof gedaan.
groetjes Isabelle