donderdag, februari 02, 2012

Secret Scrap Lift pagina

Op het forum van de Scrappende Dames waar ik ook lid van ben, werd er een Secret Scrap Lift georganiseerd.  Eén iemand maakt een layout, en stuurt die naar de eerste van de lijst van een 5-tal mensen.  Die gebruikt de layout als inspiratie, en maakt daar een eigen layout mee.  En zo wordt het verder gestuurd naar de volgende.  Ik was als laatste aan de beurt, en dit is mijn creatie geworden.  Helemaal anders dan je van mij gewoon bent, toch wat de kleurkeuze betreft!  Maar ja, met dat roze en groen op mijn karretje, was de keuze snel gemaakt!  Bij deze layout ben ik ook weer even in mijn restjesdoos gezocht voor de groene stukjes.  Op de layout die ik kreeg, stonden ook heel wat bloemen, maar omdat ik dus ook geen bloemenmadam ben, heb ik gewoon geopteerd voor het lintje en de superschattige konijnenstempels!!!

3 opmerkingen:

Isabelle zei

ooo zo lief en mooi, leuk gedaan. tof! groetjes Isabelle

Margo zei

Heel leuke LO !
Liefs
Margo

Rose zei

Heel mooi.De kleuren passen heel goed samen!!