donderdag, mei 10, 2007

Verwend (met een) nest

Maandag had ik in de Tom & Co twee mandjes gaan halen, eentje was er voor Speedy, en de knalgroene was in feite voor Pluisje, Floppy en Wollie. Maar tegen 's avonds was er al in gebeten, en vond ik het maar veiliger om aan Speedy te geven. alleen zal hij het minder snel kapot krijgen dan met z'n drietjes natuurlijk.
Maar het blauwe bakje werd grondig geïnspecteerd, weggeduwd, matje eruit getrokken en zo voort.


En ik wist niet of hij er ook effectief zou in gaan slapen. En ja hoor, gisteren en vandaag kon ik hem "betrappen". Ook zijn grote groene mand vindt hij fantastisch. Er ligt een oude handdoek en een kapotte onderbroek in, die hij constant op een andere plaats probeert te leggen, da's grappig om te zien. En wat doe je als je moe bent? Slapen natuurlijk! Ik vind het zalig om hem zo te zien liggen, teken dat hij het hier ontzettend goed naar zijn zin heeft zeker???




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je zou er toch zo bij willen gaan liggen,enig gewoon.Zoiets moet ik voor hier ook nog eens gaan halen,super gewoon.
Groetjes Lilian.

Anoniem zei

Wat een leuke foto's! En die kapotte onderbroek zal wel favoriet zijn!? :-) haha.

Familie Kubben zei

Wat leuk! Ziet er zo ontzettend snoezig uit!! Ben blij dat Speedy van de mandjes houdt!!