dinsdag, mei 15, 2007

Nog meer konijnenlayouts

Ik had tegen eind april twee spreads gemaakt op basis van schetsen voor een Amerikaans boek, maar ik ben helaas niet geselecteerd... Maar niet getreurd, volgende keer misschien beter, en ik heb toch weer een paar leuke layouts voor het nijnenalbum! Ik hou wel van schetsen, zeker als ze niet te ingewikkeld zijn, dus is het altijd fijn om met zo'n wedstrijden/challenges mee te doen.

Dit is een layout met Pluisje en de kids. Vind het zelf heel geslaagd.

Dit is er eentje van Stampertje, één van haar laatste dagen bij ons...
En heb net gemerkt dat ik bij het doorsturen van deze layout het verkeerde nummer van de schets heb doorgegeven...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer dat je niet geselecteerd bent. Die van Stampertje vind ik geweldig: mooie details met die eyelets!!

sollie zei

Schitterende konijnelayouts zeg. Moet dringend wat meer foto's van mijn konijn maken.

Anoniem zei

Wat mooi hoor,ik doe het je niet na.
Groetjes Lilian.