maandag, mei 07, 2007

Lang leve de Tom & Co!

Ja, ik ben daar een zeer goede klant, elke week loop ik er wel één of twee keer binnen. Het is fantastisch dat er eentje zo dichtbij is. Met hun folder doen ze meestal diverse acties, soms krijg je ook een gratis product. Toen het pas open was, was de actie dat je een zakje konijnenvoer kon gaan halen, dus toen heb ik er bijna dagelijks om geweest. En het leuke was, aan de kassa lagen nog foldertjes met die bonnen, dus telkens een zak halen én een nieuwe bon erbij. Nu is het helaas anders, nu geldt de bon slechts één zaterdag. Dus zaterdag was ik inderdaad langs geweest en de buitentoiletten gekocht voor de nijntjes, kwestie van hun ren een beetje properder te houden. Nu zijn ze wel afgedekt voor de regen hoor, we moeten nog iets anders verzinnen qua afdak.
Maar vandaag ben ik weer even langs geweest, wou nog een mandje kopen voor Speedy, omdat hij graag aan het raam slaapt, maar het is daar zou "kaal" op de stenen vloer. Er was in de opruimhoek ook nog een ander mandje, en vond het wel leuk voor de andere konijnen. Verder nog wat snoep gekocht, de raffia worteltjes waren -20% omdat ze het assortiment verlaten en een schepje voor de kattenbakkorrels uit de zak te scheppen. En toen ik aan de kassa kwam, zei de dame:"Jij hebt konijntjes zeker? Wacht, ik ga even iets halen." En wat bleek? Ik kreeg een hele doos gratis knabbelsticks, zo'n 5 pakjes in totaal. Ook nog een andere dame die stond te wachten kreeg tot haar grote verbazing zo'n doos. Schitterend hé! De konijntjes eten me zo al de oren van het lijf (maar ja, verwen ze ook te veel zeker?) en dat is mooi meegenomen!
En ik moet zeggen dat de prijs van dit alles ook reuze goed meeviel!


5 opmerkingen:

Essie zei

Daar zullen de konijnen je wel heel dankbaar om zijn. Liefs, es.

sollie zei

Het is de konijntjes hun geluksdag geloof ik.

Familie Kubben zei

Hi Vickey! Geweldig mandje hoor voor Speedy! Laat je nog even weten of hij erin wil liggen? Ik had ook zo'n mandje voor Gizmo gekocht, maar hij wou er niet in liggen. Had denk ik te maken met de opstaande rand, een deken voldoet daarentegen prima! En geweldig van die produkten die je hebt gekregen! Een knuffel voor de konijnen!

Anoniem zei

Wat fijn dat je zoveel hebt gekregen voor je nijntjes.Altijd leuk meegenomen.Ik krijg ook altijd vanalles bij de dierenwinkel waar ik kom,en ja jij zal nog meer afnemen dan mij.
Hihi,ze eten ons arm.
Groetjes Lilian.

Vanessa zei

jij verwent die nijntjes nogal!