maandag, mei 28, 2007

Communiecadeautje

Afgelopen zaterdag heeft mijn jongste neefje zijn eerste communie gedaan. Ik ben in feite de oudste van de kleinkinderen, en hij dus de jongste. Op de uitnodiging stond een foto, en ik vond die zo mooi dat ik er maar een klein cadeautje van gemaakt heb in plaats van een kaart. Het is een canvas geworden van 20 x 20 met de foto en zijn naam. Op de plaatsen waar de spijkers zaten, heb ik er "juweeltjes" opgekleefd.
Nu, het was zo in de smaak gevallen dat er een kleine discussie ontstond van wie het zou krijgen, want zijn ouders zijn gescheiden, maar deden wel het feest samen voor hem. Maar ik had al aan mijn nonkel gezegd dat ik er desnoods wel een nieuwe zou maken om alle ruzie en zo te vermijden, want dat is tenslotte ook de bedoeling niet van een cadeau! Maar het is we leuk om te weten dat zo'n cadeautje goed ontvangen wordt, en de reacties die ik kreeg waren ook lovend. Hihi, zal meer zo'n dingen cadeau moeten doen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ooh maar dat is wel heel erg leuk geworden.
Kan me voorstellen,dat je lovende reacties hebt ontvangen.