zondag, mei 13, 2007

Eindelijk nog eens gescrapt!

Zo, het was alweer een eindje geleden dat jullie van mij een layout hebben gezien.
Maar vorige week donderdag lekker meegedaan tijdens de layoutworkshop, en toen ik ermee klaar was, vond ik dat hij verdacht veel leek op de schets van Birgit die ze opgegeven had voor haar challenge. Met een kwart draai lijkt hij er wel op. En ik had pas nadien gelezen dat het een layout moest zijn over 2 personen die speciaal voor elkaar zijn. Nu, ik heb het over mijzelf (voor een keertje, want als fotograaf sta je meestal niet zelf op de foto's) en mijn allereerste digitale camera gedaan. Kwestie van een ruime interpretatie van de schets en het onderwerp, en hopelijk is het nog OK voor Birgit. We zien wel!
De foto's zijn genomen door een collega-fotograaf tijdens een buitensessie van de fotografiecursus, en dit is mijn spread geworden. Ik heb de journaling ook nog even apart gezet voor de liefhebbers.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat mooi geworden hoor,ik vind dat je opdracht zeer geslaagd is.
Leuk gedaan.
Groetjes Lilian.

Anoniem zei

Ik vind deze lay-out écht prachtig!! En heel origineel dat het over jezelf & je camera gaat.. dat is weer eens iets anders dan men verwacht..