donderdag, oktober 12, 2006

Even met de handen in het haar...

Gisteren zat ik toch wel even met de handen in het haar... Ik had een mailtje gekregen van de redacteur van 1001Scrapbookideeën, en voor de special van november moet ik een aantal layouts maken met oude foto's, dus helemaal heritage. En die moeten eind van de maand binnen zijn!!!
Allemaal goed en wel, maar ik heb geen zo'n foto's!!! Waar zou ik daar in hemelsnaam nog kunnen aangeraken??? Maar gelukkig was de redding nabij, want ik dacht ineens dat mijn schoonma waarschijnlijk wel nog van die foto's had! En ja hoor, 's avonds bracht ze een oude doos vol vermufte foto's binnen. De geur neem ik er graag bij, want dat vind ik ook een van de typische dingen van oude foto's. Ze haalde de ene foto na de andere eruit en zei wie het was, maar het grote deel ben ik al weer vergeten... Ik was volledig in de wolken met mijn schatkist en de ideeën begonnen al te borrelen in mijn hoofd!

Ik heb alle foto's één voor één bekeken, en gelukkig vond ik er een aantal die netjes samen pasten, zodat ik pagina's kon maken met verschillende foto's. De thema's zullen zeer uiteenlopend zijn, van leger, over huwelijk, school, communie, mode en ga zo maar door. Foto's genoeg om een tijdschrift te vullen denk ik zo! Alleen moet ik ze nu nog allemaal inscannen en laten afdrukken, want ik waag me niet aan de originelen. Dat zou ik trouwens ook zonde vinden om te gaan knippen of zo in die waardevolle foto's! Ik laat jullie graag even meegenieten van mijn buit!

2 opmerkingen:

sollie zei

amaai, dat ziet er leuk uit. Heb me eigenlijk ook nog nooit gewaagd aan oude foto's.

Anoniem zei

Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik zou het ook eens moeten proberen
groetjes
christine