zondag, oktober 29, 2006

Een leuke verrassingsworkshop

Afgelopen vrijdag stond er een extra workshop op het programma, en de inhoud ervan bleef een verrassing tot de avond zelf. Meestal geef ik zo'n workshop omdat ik geen inspiratie op het moment dat ik de workshop op de agenda zet, en dat was nu ook weer het geval. Tot een collega op school kwam met de wijzers van een klok die hij had laten vallen. Hij had wel zo'n vermoeden dat ik het kon gebruiken! En ja hoor, vrijdag werden ze al meteen gerecycleerd!
Eerst de canvas beschilderen, dan papier uitkiezen en dan aan de slag met stempels en de sizzix om de nummers te maken.

En dit is mijn resultaat geworden. In feite niet echt mijn kleuren, maar vond het papier zo mooi dat ik er wel iets wou mee doen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi hoor!! Heel leuk met dat hawaï-papier. Verrassend effect.