vrijdag, oktober 06, 2006

Eindelijk is het zover!

Hoera! Vandaag viel mijn exemplaar van 1001 Scrapbookideeën in de brievenbus. En da's uiteraard niet zomaar een scrapbooktijdschrift, maar het tijdschrift waar ik mee samenwerk. Ik lever dus layouts, foto's van de verschillende stappen en de tekst aan, en dit is het allereerste exemplaar waar ik dus in verschijn!!!
Voor deze editie van september 2006 heb ik dus 2 layouts aangeleverd, namelijk "Konijnenknabbels" en "Steps in the snow".

En daar ben ik uiteraard best wel fier op! Om zo mijn naam en creaties te zien in een tijdschrift, dat doet me wel wat! En dat is niet alleen te vinden bij mijn layouts, maar dus ook op de "editoriaal" pagina!!!
Het tijdschrift richt zich specifiek tot het gedetailleerd uitleggen van hoe de pagina's gemaakt zijn, met diverse foto's van de tussenstappen. En dat is ook waar ik het liefst van hou om te maken. Het is wel een werk om alles constant te fotograferen, maar het is zeker een leuke bezigheid! Bovendien zijn de layouts veel rustiger dan in de Nederlandse en Amerikaanse bladen. In het tijdschrift wordt ook een opdeling gemaakt tussen Amerikaans en Europees scrapbooken. Maar het Europees vind ik dan weer net iets té simpel (alleen foto's knippen in vormen, geen of nauwelijks speciaal papier) voor mij, dus ik probeer een goede mix te voorzien tussen de twee stijlen.

Mocht je interesse hebben in het tijdschrift, kun je deze aankopen via de Creanijn Shop.


Geen opmerkingen: