maandag, december 10, 2007

Weer nieuwe Alaska-layoutjes 5 (Challenge COMPLETED!!!)

Ziezo, ik heb weer wat layoutjes om te tonen! Het zijn allemaal Alaska-layouts geworden, en verschiet niet, maar ze hebben zowat allemaal dezelfde kleurcombinatie (mijn favo kleurtje): GROEN. Tja, het kan ook moeilijk anders, met al die wildernis uiteraard! De layouts had ik dinsdag op de layoutworkshop gemaakt, dat waren er in feite 3, maar ik had nog een paar groene onafgewerkte pagina's van vorige layoutworkshops in mijn map zitten, en die heb ik voor de gelegenheid dus ook gebruikt.
Ik heb ook weer heel wat ouder papier en restjes gebruikt voor al deze layouts, uiteraard voor de challenge.

Onze eerste camping in Seward, waar we ook meteen een leuk kampvuurtje hebben gemaakt met knakworsten. Voor de challenge zijn dit nummers 92 en 93.


Foto's van een excursie wandeltocht naar Harding Ice Field. Het cirkeltje wat je ziet, was een stempel die je in het bezoekerscentrum kon stempelen. Helaas was het op een geel postitje, dus dat paste niet bij mijn layout. Ik heb de stempel ingescand, en afgeprint op hetzelfde papier van de layout. En, ik heb ook lintjes gebruikt uit mijn leuke nieuwe potjes. Zo zie je maar, als je alles een keer sorteert, zie je goed wat je hebt! Nummers 94 en 95 alweer!


Nog meer natuurfoto's hoor, ditmaal het begin van onze tweedaagse trekking, met rugzak en tent en al! De foto's zijn hier vooral genomen tijdens rustmomenten tijdens de wandeling. Hier heb ik stempeltjes op gebezigd van Elske, en voor de rest nog wat stickers en een bloem. Dit zijn nummers 96 en 97. Almost there!

De onderste foto's op de rechterpagina zijn een pocket, en daar heb je een plannetje en een beschrijving van de wandeling (heb ik van het net geplukt, en een beetje zelf een layout aan gegeven), alsook leuke plastic kaartjes met richtlijnen hoe je je moet gedragen en hoe je moet kamperen. Leuke souvenirs, dus die mochten ook niet in mijn album ontbreken!

En dit is het vervolg van de wandeling, boven de boomgrens, op zoek naar een goede kampeerplaats. Hier zijn veel foto's van medereisgenoten, zodat we er ook zelf een paar keer op staan. En het Lake was echt wel Lost, helemaal verdwenen in de wolken/mist. Helaas hebben we die avond veel regen gehad, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb nog meer foto's van ons kamp zelf en ons eten, maar je moet hier nog wat op wachten, ik moet die nog scrappen. En uiteraard weer oudere spulletjes, goed voor nummer 98 en 99 van de challenge!

En dit zijn tenslotte foto's van de terugweg van onze tweedaagse trekking. Veel paddestoelen en leuk wild! :-) En daarmee is de Use up your challenge afgelopen. Amai, 100 layouts met oude spulletjes, toch wel een hele prestatie vind ik zo. Maar ik vind het zo leuk, dat ik gewoon nog een keer de challenge aanga. Ik heb ondertussen leuk papier en stempeltjes die ik nog niet heb mogen gebruiken (erg hé, mijn klanten gebruiken ze op crops meestal eerder dan ik!). Maar er zijn nog een paar dingen op komst van bestellingen, dus die reken ik ook nog bij hoor voor de challenge. En er is nu ook een Yahoo-groep opgericht voor mensen die deze challenge aangaan: je moet anders maar even een kijkje nemen op http://groups.yahoo.com/group/100challengegroep/ Het is wel leuk om zo je creaties met anderen te delen, die hetzelfde doen. Dus mocht je zin hebben om ook deel te nemen, kom dan maar gerust een keertje langs!

2 opmerkingen:

Familie Kubben zei

wow, wat een mooie Lo's Vicky!!! Prachtig, lijkt me ook een mooie reis! En ik ga zeker eens op yahoo kijken!

Anoniem zei

ik denk dat jouw fantastisch wild met een W begint?!of is de W er op gaan zitten????!!grappige commentaar hoor!groetjes,niekolken