zaterdag, december 29, 2007

Nieuw speelgoed

Vorige week heb ik mijn laatste bestelling binnen gekregen waar ik nog op wachtte. Geen professionele bestelling deze keer, maar wel lekker voor mezelf!
Wat heb ik gekocht?
Ditte, allemaal van op de site van Lisa Bearnson van Creating Keepsakes, Kit of the Month:
De derde editie van haar boek (ik had de 4de gekocht op SAG en vond ze zo goed, dat ik ook de andere wou), dan de kit van de maand december met allerlei megatoffe stempels (ook onder andere op scrapbookformaat) en ook nog de kit van september: een travel journal, die ik vooral voor de stempels gekocht heb, maar ook het papier mag er best zijn. En tot slot ook nog een doos met chipboard, maar die stond niet meer op de site, dus die is ook uitverkocht vermoed ik.
Nu alleen nog zorgen dat ik een plaatsje vind voor al die nieuwe toffe spulletjes, vooral voor die nieuwe stempels. Maar ik heb al een oplossing gevonden, namelijk Really Usefull Boxes. Ik gebruik ze al voor het scrapbookpapier in de winkel, maar ik kwam te weten dat ze ook zo'n doos hadden om scrapbookpapier op te bergen. En aangezien ik nog steeds ook bezig ben met mijn grote voorraad papier en cardstock te organiseren, besloot ik maar om er te gaan halen. Maar helaas hadden ze die niet standaard in de winkel (hihi, nog nooit van scrapbooking gehoord dus!) maar gelukkig kon ik ze toch bestellen, en dat heb ik maar gedaan. Dus ik ben in blijde verwachting van 4 zo'n scrapbookdozen!!! Opgeruimd staat netjes toch?

4 opmerkingen:

pruts zei

hmm die dozen zien er interessant uit.

Anoniem zei

ik ga weer ooooooooooooo en aaaaaaaaaaaaa zeggen he Vicky,onze "misses propre" is weer aan de slag gegaan,om jaloers te zijn van (onderandere) uw opruimtalenten!!!!niekolken

sollie zei

Waw, schitterende dingen. Een vriendin van mij heeft ook die stempels besteld en ook dat travel album heeft ze. Het is inderdaad heel erg tof.
groetjes Isolde

ps: Gelukkig Nieuwjaar hé

Veerle zei

Wat een leuke stempels!!! Wauw!!