donderdag, november 15, 2007

Scrappen tegen Kanker

Op mijn verjaardag ben ik meestal nooit thuis, en bijna altijd heeft dat met scrappen te maken. En ook dit jaar was het niet anders: een aantal designteam leden van Art Noevoo hadden een dag op poten gezet ten voordele van Kom op tegen kanker. Er stond een hele dag croppen op het programma, en ook een paar kleine workshopjes. Nu, ik had niet veel zin om te scrappen, nou ja, zin misschien wel, maar had niet echt de tijd gehad om vanalles klaar te maken om te croppen, want ik was nog druk bezig met dingen voor de goodiebag.
Ik wist het zijn in Ekeren, daar hebben we lang geleden eens de eerste Vlaamse scrapbookdag georganiseerd, dus ik vond het niet nodig om de weg af te printen. Maar ik heb dus meer dan een halfuur rondgereden voor ik er uiteindelijk arriveerde. Het was fijn om de andere scrappers te ontmoeten, ik kende er al een heleboel van, dus het was ook een fijn weerzien. Ik heb dus vooral gekletst, maar toch ook nog een kaartje gemaakt. Dat was ook alweer eeuwen geleden! Anja, iemand ook van de scrappertjes-lijst, deed er een workshopje met Magnolia-stempels en vooral véél restjes scrapbookpapier. Dit is 'm geworden:
En verder verwijs ik jullie graag door naar de website, waar je ook foto's van de dag kan bekijken! www.scrappentegenkanker.tk

Geen opmerkingen: