maandag, november 26, 2012

Nieuwe aankoopjes voor de komende kerstbeurs

We hebben vandaag eens een "investeringske" gedaan in wat nieuw materiaal dat bruikbaar is in de winkel, maar zeker op beurzen.  Omdat ik ook nogal wat kleinere dingen bij heb, zoals stempels, paperpads, ... is het wel handig dat dit niet zomaar op de tafel ligt.  Daarom heb ik dus grijze opbergmandjes gekocht, zodat het mooier presenteert.  Bovendien heb ik ook nieuwe winkelmandjes ook gekocht, deze die ik had, hadden hun beste tijd ook al gehad, en met de gaatjes was dat ook niet altijd handig.  Dus als de mensen komen shoppen aan de Creanijn stand volgend weekend tijdens de kerstbeurs, kunnen ze hun spulletjes in deze flashy mandjes gaan deponeren! 



Dit was de Creanijn stand vorig jaar, met links ervan nog een workshop- en demotafel, waar mijn designteamleden Daphné en Roos ook zullen aanwezig zijn. Maar uiteraard zal de tafel er met mijn toffe mandjes er weer helemaal anders uitzien!!!



1 opmerking:

Veerle - A colored mind zei

Ziet er in elk geval lekker fris uit zo met de felle kleurtjes