zaterdag, november 10, 2012

CSC#003: Schets

Het is alweer tijd voor een nieuwe Creanijn Scrapbook Challenge!

Voor deze keer hebben we een Creanijn schets uitgekozen, die je moet gebruiken om een enkele of dubbele layout te maken. 

Je hebt tot en met vrijdag 7 december de tijd om jouw creatie in te sturen. Dit kan je doen door je layout op je blog te zetten (met de banner van de CSC die je ook bovenaan vindt) en dan de link onder dit berichtje te plaatsen. (Wie geen blog heeft, kan de layout op het internet publiceren en de link naar de foto plaatsen).

Uiteraard hangt er weer een prijsje aan vast!   De winnaar wordt op zaterdag 8 december bekend gemaakt.

Het Creanijn Designteam heeft ook deze schets gebruikt om volgende layouts te maken.

VICKY:
Ik heb voor mijn layout van deze week, foto's genomen van clownvisjes, die ik dit jaar in Raja Ampat (West-Papua, Indonesië) heb gefotografeerd.  Het zijn altijd ontzettend leuke fotomodellen!!! Voor de cirkel heb ik een vel papier van Kaisercraft gebruikt, en ik wou ze toch nog zoveel mogelijk zichtbaar houden.  Ik heb de stroken oranje papier er dan maar onder verwerkt.  Ik heb geen rekening gehouden met de schikking van de foto's, omdat ik er ook teveel had!!!

En dit is er nog eentje uit de "oude doos", eentje die ik al in 2010 heb gescrapt, maar met dezelfde achtergrond, want de schets is al weer een tweetal jaar oud, maar uiteraard nog steeds bruikbaar! Hier heb ik heel wat foto's gebruikt die op kleiner formaat zijn afgedrukt, zodat er ook hier weer in totaal 12 foto's zijn verwerkt.

Voila, nog eentje met net dezelfde opbouw, maar zoals je ziet met andere kleuren en een andere schikking van foto's, wordt het weer helemaal anders!

En voor de liefhebbers van een enkele pagina, ook nog even een voorbeeldje. Gewoon een grote cirkel uitsnijden en een strookje papier.  Op die manier kun je dus ontzettend snel een leuke layout maken!

DAPHNE:
Daphné heeft ook voor "water"foto's gekozen, alleen hier boven water.  De layout is verder ook versierd met washi-tape.

VEERLE:
Heeft helaas door een ongevalleke en een druk werkschema geen tijd gehad om een voorbeeldje te maken, maar dat is haar uiteraard vergeven!



2 opmerkingen:

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Wat een leuke is deze ook, maar zover ben ik nog niet haha
Grtjs Emma

Unknown zei

Ik heb het deze keer iets simpeler gehouden om de foto's (waar ik echt trots op ben) volledig tot hun recht te laten komen. Groetjes en tot de volgende challenge!